Ads 468x60px

.

Social Icons

SELAMAT DATANG KE LAMAN RASMI SEKOLAH KEBANGSAAN TELOK PASU, KUALA TERENGGANU

25 May 2011

Majlis Jamuan Pertukaran Guru & Staf Ceria

Majlis Jamuan Pertukaran Guru & Staf SKTP pada 25 Mei yang lalu bagi meraikan pertukaran guru dan staf iaitu Cg. Rohani Wan Khalid  ke SK Pulau Rusa, Cg. Madiah Idris ke SK Manir dan En. Khairuddin Shafie ke SK Seberang Takir berlangsung ceria. Majlis anjuran Kelab Guru ini diadakan di Paradise Deluxe, Jalan Pasir Panjang, Kuala Terengganu.

Majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh Ustaz Abd Majid Toha bin Mohamed, seterusnya ucapan daripada wakil guru yang bertukar dan ucapan guru besar.

Dalam ucapan guru besar, beliau mengucapkan tahniah kepada Cg. Nor Asikin yang akan menunaikan umrah pada cuti pertengahan penggal nanti juga ucapan tahniah kepada Cg. Normah Mustaffa di atas kejayaan beliau mengharumkan nama sekolah meraih tempat pertama di dalam Pertandingan Menulis Cerita Kanak-Kanak Hari Guru sempena Sambutan Hari Guru Peringkat Negeri baru-baru ini. Beliau juga mengucapkan tahniah kepada En. Khairuddin Shafie kerana akan melangsungkan perkahwinan pada 29 Mei nanti.

Seterusnya, beliau mengucapkan selamat bercuti kepada semua guru-guru sempena cuti pertengahan penggal pertama yang bermula pada jumaat ini. Majlis berakhir pada jam 3.30 petang.

0 ulasan:

Post a Comment